Conceptbox | Fitshape branding
15227
single,single-portfolio_page,postid-15227,ajax_fade,page_not_loaded,,,wpb-js-composer js-comp-ver-4.2.3,vc_responsive

Fitshape branding

Categorie
Branding, Corporate image, Graphic Design, Product Design
Over dit project

Ruim 25 jaar is Fitshape toonaangevend op het gebied van sportvoeding en voedingssupple­men­ten. Of je nu topsporter bent of niet, met Fitshape producten haal je er op natuurlijke wijze alles uit wat erin zit!

Drijvende kracht achter Fitshape is algemeen directeur Tshen La Ling. In de jaren ’90, tijdens het begeleiden van topsporters, pionierde hij met vitamines, mineralen en andere voedings supple­men­ten. Deze combinatie zorgde ervoor dat hij van dichtbij de wisselwerking kon bestuderen tussen mens en (sport)voeding.

Bij Fitshape zijn we begonnen met een logo restyling, vanuit daar hebben wij al snel de labels gerestyled en hebben wij de website opgezet. De uitdaging was om een vrij statisch product waarbij de onderscheiding in de ingrediënten zit het gevoel mee te geven waar Fitshape voor staat, “Stay in the game!”